Sep 18, 2013

京都は最高だった! Kyoto was amazing!

9月14日の土曜日は朝の9時頃からでて、本当に一日頑張って移動からリハーサルからライブと京都のライブは大変だったけど、最高だった!

September 14th was a really long day traveling to Kyoto, rehearsing with the band there, and doing a late night show…. but it was an amazing show!

 

ライブ会場の METROも絶対またライブをやりたいすばらしい会場だった。

The venue itself was really great too. I can't wait to go back there again to perform.

IMG 0676

Here's DJ SUWA who invited us along with B-Bandj to be the band for FUTEN…! 

この写真はDJ SUWA、今回ライブでB-Bandjと一緒にFUTENのバンドとして The Lo-Fiを誘ってくれました!

LoFi BBandj 1

LoFi BBandj 3

Great guy!  本当にいい人で一緒にイベントできて嬉しかったです!

LoFi BBandj 4

今回は鍵盤はRyuchiくんに入ってもらい、

We had Ryuchi join us on Keys this time along with….

LoFi BBandj 6

Ryoji also on the keyboards…!

一緒にSaito Ryojiも鍵盤で入ってくれました!歌も歌ってくれました!最高!

 

LoFi BBandj 7

今回は天気の悪いなかでのライブだったけど、満員になった会場のライブは本当に盛り上がって楽しかった。

This time the concert was performed in some really bad weather but we had a full house for the event and it was great…!

 

LoFi BBandj 11

FUTENのバックバンドをつとめて、一緒にジャムセッションやコラボできて、この特別なイベントに参加できた。

このイベントは毎年FUTENのオリジナルメンバーであったドラマーの追悼ライブ。

彼も自分と同じバイカーで、バイクで亡くなられたという残念な話を聞きましたが、こうやって多くの人が集まっているのをみて嬉しかったです。

The Lo-Fi played as the band for FUTEN. We jammed and we were able to do FUTEN songs together and it was a real privilege at this special event!

This event is a tribute event for Fujitani-san who is the original drummer for FUTEN. He too was a biker and it meant a lot to me that we were able to play for his show.

It's great that so many people came here in his memory.

LoFi BBandj 15

B-Bandj

LoFi BBandj 13

 

LoFi BBandj 10

The Lo-Fi

LoFi BBandj 9

Our next show will be on the 27th of September at the JUKE JOINT we hope to see everyone there too!

 

次のライブは9月27日にJuke Jointで行います!是非見に来てください!

 

No comments: