Mar 11, 2013

いいバンド!自分のライブも一つ入りました。 Awesome show... great band! My band will also be doing a show!

今夜は渋谷であるバンドのライブを見にいきました!



久しぶりに彼らのステージを見たのだけど、一人一人メンバーも色々な事を活動の中で乗り越えて来てるのが感じられて、、、いやー、なんかライブしている姿を見て感動しました。

自分も若いごろにやっていたステージを思い出したりして、なんか少しだけ歳を感じたり、、、年取った気がした、、、笑

実は、今度のThe Lo-Fiもライブが早速、3/23日に急遽入りました。東北をサポートするチャリティイベントで協力する事にしました。

ミュージシャンの出来る事なら人に情報を広めたり、人の心に音を通じてうったえかけるる事。

19:00ごろから日比谷、有楽町駅前の The Foreign Correspondents' Club of Japan でライブをします。

詳細がわかりましたら、またサイトに掲載します。

メンバーはお馴染みのSaito Ryoji (guitar)とキーボードは今回 coba84とコラボでステージをやります!

楽しみにしててください!

Today I got to see a great show!
It was a long time since I saw this band play live... and man did they play one hell of a show!

Seeing how each player developed through the course of their domestic tour was really inspirational.

I know I'm not that old.. but that straightforward rock n' roll passion did remind me of a similar past...!

It's pretty short notice but I've for a show of my own planned booked on the 23rd of March at Tokyo's "Foreign Correspondents' Club of Japan"

We've been told we are on stage at 19:00, but I'll post more details soon.

This show is a charity show to raise money for donations to the Tohoku area hit two years ago today.



5 (Bass/Vocals of Lo-Fi)

No comments: