Jun 22, 2013

本日のライブキャンセルについて、About today's show cancellation

(English below)

残念ながら今日のJuke Joint 西麻布のライブはキャンセルする事になりました。



先日、事故にあって骨折してしまいました。幸い後遺症などの心配は無く完治する内容です。写真や状況を具体的に共有できていなくて申し訳ございません。タイミングをみて色々と状況を共有していければと思います。


ライブ直前の事で残念でなりませんが、何より楽しみにしていてくれたファンの方々、ブッキングしてくださったスタッフの皆様、対バンの皆様、本当に申し訳ありません!!


今はとにかく、皆さんに喜んで頂けるパフォーマンスが出来る様、治療に専念致します。


この悔しさをバネに、必ずパワーアップして戻ってきますね!
復活ライブで是非私達に会いに来て下さい!今後のスケジュールもチームで検討して公表したいとおもいます。


また、愛情あるお叱りも随時お待ちしております。


それでは、これからもThe Lo-Fiを宜しくお願いします!!



----- English --------


Unfortunately we had to cancel our show today at the Juke Joint in Nishi-Azabu due to my recent injury from a motorcycle accident.



I don't have any nerve damage or permanent damage to my body so I'm told I'll make a full recovery.


However with some fractures in my back it's hard to judge when I'll be back on stage.


We want to promise our fans and friends that we won't to a mediocre show because of an injury. So when I'm back I plan to be back 100%.


We hope to update everyone on our live performance schedules soon!


5 (Bass/Vocals of Lo-Fi)

No comments: