Jun 6, 2013

なんとか間に合った!Somehow made it back in time!!

今日はレッスンが終わってから、湾岸の風になって横浜に行きました。

Rode like the wind to Yokohama after some intensive teaching!


横浜のTower Records です!
またここでも積極的に展示して頂いております!

Here I am at the Yokohama Tower Records shop and year again they've made sure our music was in the booths! Awesome!


アルバムを



こんな感じで展示して試聴されてました!!

アルバムも手にとって見てもらっていて気になったから後ろからずっと見てました、、、が!
置いてどっかいっちゃいました、、、、涙

何枚か既に売れていたと伺ったので、そんな方達と是非写真とか撮りたかったですね。

There was this listener checking out our album... i was watching intently to see her reaction.....
but unfortunately she didn't take it home..!

oh well! I wish I could have taken a shot with the people who bought the album earlier in the day according to the store clerk!!



The Lo-Fiのアルバムは新発売でセールじゃないですが、改装のためにセールをしているみたいです、横浜モアーズ店!

しかも!

嬉しかったのが、今度北海道で一緒にイベントに出演するJizueと一緒の並びに置いて頂きました、、、!


縁ですな!



5 (Bass/Vocals of Lo-Fi)

No comments: