Jul 31, 2013

"Surfers" Beach concert ライブレポート!

昨日の夜は逗子のビーチでライブをしましたぁー!最高だった!

Had an awesome show at a beach house out in Zushi yesterday night!

今回はThe Lo-FiのYoshも参加してblues band "Knee Draggers" をやりました!

This time we had Yosh from Lo-Fi join us as the blues band "Knee Draggers"







AO who was leading the band got Ryoji who also plays for Lo-Fi up on the stage for a on the spot jam with the old Lo-Fi blues song "When I Wake Up"

アオさんのリクエストで急遽Ryojiの飛び入り参加も、When I Wake Upを演奏しました!

この曲もかなりbluesで楽しい!



Here's Yosh on the awesome Decora43 custom cajon made in Asahikawa!

旭川のDecora43のカスタム カホンを演奏するYosh!

http://decora43.com/


They really make awesome cajons....

最高のカホンはDecora43!!!
、、、と思いました。

今後も活躍する場面があるといいなぁー

Hope we get another chance to make use of the Decora...!


やっぱり夏のビーチライブは本当に楽しいな!

今度はSurf Jamのセットリストとかも載せないと、、、


今回ご一緒しました、Knee DraggersのAo, Hanna, とThe Lo-FiのYosh, Ryoji....


Thank you!


5 (Bass/Vocals of Lo-Fi)

No comments: