Apr 9, 2013

また午後はラジオ出演! Will be on the radio again this afternoon!

(English below)

先週も紹介しましたソラトニワ銀座のラジオ番組にまた今日の午後も出演いたします。NewImage

1430時から1630時までの番組ですが、こんなスタジオからまったりとお届けする番組です。

NewImage

http://www.soraniwajapan.com/radio/ginza/swing_tue.php

番組名は銀座 SWING!! でテキーラ☆まさはるさんと、有野いくさんがホストしている番組です。

先週はこんな雰囲気でThe Lo-Fiの紹介とかもしました!

NewImageNewImage

なんで俺はこんなに眠そうなんだろう。。。。やっぱり寝不足なのか本当に!?!?


ま、今日はチョロっと出るか出ないかなので、とりあえずスタジオに行ってみるか。笑

 

 

------------ English ------------

This afternoon I'll be on the SORA x NIWA radio show in Ginza again from 14:30-16:30. I'll probably only be on air after 15:00 and won't be on that long! We were chatting at the studio last week after we did the Lo-Fi interview and I said I'd drop by again today since it's the last day for this show's Ginza studio.

We do the show live in the studio shown above in the photo!

I've also added photos from last week's show!

Hope you guys get a listen!

 

No comments: