Feb 4, 2013

草津に到着! Arrived at Kusatsu

かなり土砂降りになるところもあったけど、草津に到着。

やっぱり俺がバイク乗りにでると、かならず雨が降るのだ。俺と一緒にツーリングは雨がお決まりだね。

Pouring rain at times but arrived at Kusatsu finally...
It seems like it's always raining when I go out riding long distance.





ホテルの地下に停めてた時の写真。やっと、こっちまできたけど
天気が悪くてなかなかいい写真がとれない。
A photo from the parking space at the hotel. Can't get good photos today cause of the dismal weather!

この先はまだ長いから、メールとパソコンの仕事がひと段落したらまた出発だ。

Still have a long ways to go so will get some work done and get rolling.



草津PA

Kusatsu parking area cafe


5 (Bass/Vocals of Lo-Fi)

No comments: