Feb 14, 2013

今日も長い一日終了〜! Finally time to get some rest after a long day!

おわったぁー!今日はレッスン終了後に家に帰ってから、また外にいって走ろう、、、、とした。。。

残念な事に昨日結構沢山久しぶりに走ったから膝が少し痛くて、結局ウォーキングに。

夜は星も今日は見えてとて嬉しかった。冬は寒くて辛い面もあるけど、そらが澄んでいるのがいいよね。

この写真は今日の朝自分が英語レッスンを教えているスクールの近くで撮影した写真。天気のいい空の朝も本当に気持ちがいい。
今日は沢山の生徒とも話す事ができ、色々と新しい刺激も受ける事ができて感謝している。

色々とうるさい先生である自分は生徒に注意する事もあったが、自分の教えている事に対してのパッションが伝わっているといいな。生徒達はみんな本当に無限大の可能性を秘めているから自分で自分に諦めて欲しくない。新しい曲を作曲したり、ライブをしている時もそうだけどどんな事もまっすぐに向かっていきたい。出来ない時も多いけど、気持ちとしてはそういうスタンスでいたい。

IMG 2739

今日は寝る前は今準備しているライブ映像。。。。。!!!! の音源を取り込んで映像制作者に送りました!

早くこっちも整理して皆に共有したいね!

とりあえず、今日はもう寝ます。明日も一日レッスンの日です!



Today was a long day. It felt good though…! This is a photo I took this morning as I was on my way to teach English lessons at a school I teach at.
After I got home from all the teaching at school and a private lesson, I went for a walk instead of jogging since my knee was not doing so well.
Tonight the sky was clear and even in the city I got a good view of the stars… how long has it been since I last got such a good view…!?

Before I hit the sack I sent over some audio files of our Motion Blue gig to our video editor… look forward to some live videos in the works!!!!!

Good night everyone!

No comments: