Feb 2, 2013

感謝してます! Thank You so much

先日のライブの時に音を録音してもらいました。やっぱりなかなか最初方はまだバンドのフィーリングが硬くて、満足行かなかったな、、、と正直に思う。

でも、最初のステージを終えてから何人かのお客様と話す機会があって本当にあたたかくて、何かどんなステージにしたいか、ハッキリした。

だから、ライブ後半はかなり自由に演奏ができたかな。

ライブに来てくださったファンからの花やプレゼントも本当に嬉しかったです!今後ももっとたくさんのパフォーマンスをやって行きたいと思った!

もらったフラワーを共有:




他にもチョコとかもらって、、、、いやー、最近は食べる量が減ったけど俺は甘い物に弱いな。

Was reviewing the recording from our performance the other day! To be honest the beginning of the concert sounded really bland because the band was uncomfortable or something... But after chatting with some of the great guests at the show, I had a much better idea of where I wanted to take this show.

So we got back and did a really fun 2nd set for the second half of the show!

We got so many gifts that day, from flowers to chocolate... so grateful to have so many kind supporters!!!

Can't wait to do our next show.


あ、他の新曲も早サイトにアップしないと!

5 (Bass/Vocals of Lo-Fi)

No comments: